Black eyed peas louder

Posted on by

The Black Eyed Peas:Pump It Lyrics

black eyed peas louder

"Pump It" is a song by The Black Eyed Peas. It was released as the fourth and final single from The Black Eyed Peas' album Monkey Business.

streaming   2017

Niggas wanna hate on us who Niggas be envious who I know why they hatin' on us why 'Cause that's so fabulous what I'm a be real on us c'mon Nobody got nuttin' on us no Girls be all on us, from London back down to the US s, s. We rockin', it's contagious Monkey business outrageous Just confess, your girl admits that we the shit. Yo, check this out right here Dude wanna hate on us dude Dude need'a ease on up dude Dude wanna act on up But dude get shut like Flava shut down Chicks say, she ain't down But chick backstage when we in town ha She like man on drunk fool She wanna hit n' run errr Yeah, that's the speed That's what we do That's who we be B-l-a-c-k-e-y-e-d-p to the E, then the A to the S When we play you shake your ass Shake it, shake it, shake it girl Make sure you don't break it, girl 'Cause we gonna. De ap. From Philippines Live and direct, rocking this scene Breakin' on down for the B-boys And B-girls waiting, doin' their thing Pump it, louder come on Don't stop, and keep it goin' Do it, lets get it on Move it!

Hut hut haaaa Pump it Hut hut haaaa And pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Turn up the radio Blast your stereo go right Niggas hate on us who Niggas be envious who And I know why they hating on us why Cause that's so fabulous what I'ma be real on us c'mon , nobody got nothing on us no Girls be all on us, from London back down to the US s, s We rockin' this contagious , monkey business outrageous Just confess- your girl admits that we the shit F-R-E-S-H we fresh , D-E-F, that's right we def, rock We definite, B-E-P we rappin' it, so. Turn it up turn it up Turn it up turn it up Turn it up turn it up Come on baby just Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder And say, oh oh oh oh Say, oh oh oh oh Yo yo, Turn up the radio Blast your stereo go right now This joint is fizzling, it's sizzling, right. Ya check this out right here Dude wanna hate on us dude Dude need to ease on up dude Dude wanna act on up But dude get shut like flavor, shut down Chick say she ain't down But chick backstage when we in town ha She like man on drums boom She wanna hit n' run err Yeah, that's the speed, that's who we do, that's who we be B-L-A-C-K E-Y-E-D P to the E, then the A to the S When we play you shake your ass Shake it, shake it, shake it girl Make sure you don't break it, girl, 'cuz we gonna. Ap from Philippines Live and direct, rockin' the scene Break it on down for the B-boys and B-girls waiting to do they thing Pump it, louder come on, don't stop, and keep it going Do it, let's get it on, move it Come on, baby, do it. Just let it go, let it go, here we go La da dee da da dee die On the radi-adi-adi-adi-o The system's gonna feel so Fi-e-i-e-i-e-i-e-i-ne!

[Intro: The Black Eyed Peas] Ha, ha, ha. Pump it. Ha, ha, ha. And pump it (Louder ) Pump it (Louder) Pump it (Louder) Pump it (Louder) Turn up.
bonnie e clyde canzone

Lyrics submitted by Emoqueak. Log in now to tell us what you think this song means. Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. Log in. Mixtapes Forums Lyrics Artists add Journals. Artists - T. Read More

Hut hut haaaa Pump it Hut hut haaaa And pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Turn up the radio Blast your stereo go right Niggas hate on us who Niggas be envious who And I know why they hating on us why Cause that's so fabulous what I'ma be real on us c'mon , nobody got nothing on us no Girls be all on us, from London back down to the US s, s We rockin' this contagious , monkey business outrageous Just confess- your girl admits that we the shit F-R-E-S-H we fresh , D-E-F, that's right we def, rock We definite, B-E-P we rappin' it, so. Turn it up turn it up Turn it up turn it up Turn it up turn it up Come on baby just Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder And say, oh oh oh oh Say, oh oh oh oh Yo yo, Turn up the radio Blast your stereo go right now This joint is fizzling, it's sizzling, right. Ya check this out right here Dude wanna hate on us dude Dude need to ease on up dude Dude wanna act on up But dude get shut like flavor, shut down Chick say she ain't down But chick backstage when we in town ha She like man on drums boom She wanna hit n' run err Yeah, that's the speed, that's who we do, that's who we be B-L-A-C-K E-Y-E-D P to the E, then the A to the S When we play you shake your ass Shake it, shake it, shake it girl Make sure you don't break it, girl, 'cuz we gonna. Ap from Philippines Live and direct, rockin' the scene Break it on down for the B-boys and B-girls waiting to do they thing Pump it, louder come on, don't stop, and keep it going Do it, let's get it on, move it Come on, baby, do it. Just let it go, let it go, here we go La da dee da da dee die On the radi-adi-adi-adi-o The system's gonna feel so Fi-e-i-e-i-e-i-e-i-ne! Compartilhar no Facebook Compartilhar no Twitter. Pump It Black Eyed Peas.

Hut hut haaaa Pump it Hut hut haaaa And pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Turn up the radio Blast your stereo go right Niggas hate on us who Niggas be envious who And I know why they hating on us why Cause thats so fabulous what I'ma be real on us c'mon Nobody got nothing on us no Girls be all on us, from London back down to the US s, s We rockin' this contagious Monkey business outrageous. Turn it up Come on baby just pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder Pump it louder And say, oh oh oh oh Say, oh oh oh oh Yo yo, turn up the radio Blast your stereo go right now This joint is fizzling it's sizzling right. Dude need to ease on up dude Dude wanna act on up but dude get shut like flavor, shut down Chick say she ain't down, but chick backstage when we in town ha. She like man on drums who She wanna hit n' run err Yeah, that's the speed, that's who we do, that's who we be. Make sure you don't break it, girl, 'kuz we gonna Turn it up turn it up Turn it up turn it up Turn it up.



Black Eyed Peas - Pump It Lyrics

What is that Song from “Pulp Fiction” in Black Eyed Peas “Pump It” [VIDEO]

This song was also remixed for the deluxe edition of the group's fifth studio album The E. D as "Pump It Harder". The Dick Dale song Miserlou was on it. At first, I was angry this isn't what I wanted to buy," he laughs. I said, 'We should do a song like this.

.

.

Pump It Songtext - The Black Eyed Peas

.

.

Lyrics to "Pump It" song by Black Eyed Peas: Ha ha ha Pump it Ha ha ha And pump it (louder) Pump it (louder) Pump it (louder) Pump it (louder).
2 euro 200 jahre österreichische nationalbank

.

.

.

2 thoughts on “Black eyed peas louder

Leave a Reply